středa 26. dubna 2017

Motivační rozhodnutí

Největším problémem naší klientky bylo jídlo. Má v nájmu pizzerii a to jí svádí ke dvěma věcem: buď jíš jak nezavřený nebo naopak nejsi schopný dát do pusy vůbec nic, protože vlastně nemáš kdy. Ačkoli k nám chodila na cvičení, její nepravidelné stravování mělo za následek další nárůst tuku, a tak si dala na čtvrt roku oddech od všeho, aby se zamyslela a srovnala si své priority.

Její dnešní zpráva nás vážně potěšila
Katka se rozhodla zpátky se ke cvičení vrátit, ale tentokrát s tím, že se zaměřila i na stravování.

Úryvek z její zprávy by mohl nakopnout i další z Vás, kteří se nedokážou pohnout z místa a zbytečně se trápí:

"Den D konečně nastal!!! Já nabrala nové síly a chuť!! Postupně se zbavuji všech věcí, které mi energii a chuť braly... musím říct, že je to skvělý pocit!!! Nevěřili byste, jak strašně moc se na Vás těším ... s přívalem pozitivního náboje jsem se rozhodla na sobě nešetřit a zkusit nové věci... nové stravovací návyky... Ano, krabičkuji. Prostě si zajdu do lednice, vezmu krabičku a jím...žádný boj s časem... A co je největší pecka!!!! Vyvěste prapory, protože jsem fakt začala jiiiiist a ještě větší pecka je ta, že pravidelně!!!!! a co se stalo?! Mám energie na rozdávání ,, Booože, já jsem tak šťastnáááá.." Tak na viděnou ve cvičení moje NEJ KOUČKY "

Přidejte se i vy ;)

          Krásný den Vám přeje Vaše BoMa Way
          NÁŠ KURZ

Žádné komentáře:

Okomentovat