středa 8. března 2017

Dieta

1. Týden
Věra od nás z práce zhubla za měsíc dvacet kilo. Vypadá výborně. Já chci taky vypadat výborně. Rozhodla jsem se, že do toho půjdu taky. Nejde jen o to, abych se líbila svému muži, ale abych měla sebevědomí.

2. Týden
Minulý týden jsem se k tomu nedostala, ale teď už to fakt propukne. Od teď budu hubnout jako o život. Dívala jsem se na internet a dneska je fakt spousta typů diet. Jakou si jen vybrat? Začnu patrně mléčnou dietou. Mléčné výrobky, mléko, vejce, libové maso. To zní dobře. To je přesně dieta pro mě.

3. Týden
Mléčná dieta je peklo. Nejenom, že má stolice je řídká a bílá, takže si připadám jako holub, ale taktéž mi začíná na břiše rašit malé vemínko. Ještě tak měsíc a bude ze mě řádná dojnice. Na mléčnou dietu kašlu. Zkusím něco jiného. Krabičková dieta zní zajímavě.

4. Týden
Krabičková dieta je nic moc. Drahé to je jak prase a porce jsou tak malé, že jsem chtěla sníst i ty plastové krabičky. Prý mám roztáhnutý žaludek z toho mléka. Hm, tudy cesta nevede. Půjdu na to intuitivně. Budu jíst málo, budu jíst zeleninu a občas si spařím na páře kuřecí maso. Lahůdka. Nebudu solit.

5. Týden
Paráda. Díky své dietě jsem zhubla za týden již půl kila. Cítím se lehká jako pírko. Večer jsem plná sebevědomí oblékla sexy prádélko a snažila se svést muže na svou novou sexy postavu. Vyzývavě jsem se v prádle promenádovala před televizí a čekala jeho nekontrolovatelný, pudy hnaný sexuální útok. NIC. Samozřejmě, že jsem se rozbrečela a v depresi vyžrala celou ledničku.

6. Týden
Přibrala jsem tři kila. Tak takhle teda ne. Chce to přitvrdit. Každý den jednu mrkev. To by bylo, aby nebylo.

7. Týden
Mrkvová dieta je v plném proudu. Už týden jsem nebyla na velké. Začíná to vypadat slibně. Věra z práce zhubla dalších pět kilo a vypadá famózně. To mě motivuje. Mám oranžové bělmo.

8. Týden
Už dva týdny jsem nebyla na velké. Nejsem si jistá, že to je dobře. Manžel mi zavolal sanitku. Já se ale zlomit nenechám. To by si přál. Mám pocit, že hubnu, ale váha ukazuje, že ne. Chce to novou váhu. Musím zhubnout. Jak bych pak vypadala před Věrou z práce? Mám oranžové už i dlaně. Asi vysadím mrkev.

9. Týden
Týden piju jenom koktejly. Je mi blbě, točí se mi hlava a v břiše mi neustále kručí. Normálně bych řekla, že to bude žaludek, ale mám pocit, že ten ze mě před pár dny vyšel přirozenou cestou, takže fakt nevím, co to tam může kručet. Věra v práci zhubla další tři kila. Je to kráva. Ať jde už do prdele.

10. Týden
Mám za sebou deset týdnů diet. Zhubla jsem čtvrt kila, utratila všechny peníze, co jsme měli s mužem na dovolenou za koktejly a podobné kraviny a mám zničené zažívání. Pálí mě žáha, bolí mě břicho, slezly mi nehty a padají mi vlasy. Hlavně, že ta kráva Věra zase zhubla. Jsem nešťastná.

11. Týden
Kašlu na diety. Přihlásila jsem se k děvčatům do BoMa Way – cvičím a hubnu pod jejich dozorem. Našla jsem své ztracené sebevědomí. Kila jdou dolů pomalu, ale jistě, konečně jsem spokojená a šťastná.

Žádné komentáře:

Okomentovat